Een site moet wat voor je doen
Bij de ontwikkeling ervan kijken we dikwijls niet naar wat we willen bereiken, maar naar wat we erop willen hebben. We verzamelen tekst en foto’s. En nadat alles online is gezet, wachten we af. De blijdschap, die we aanvankelijk voelden toen we online gingen, verdwijnt geleidelijk of verandert in het slechtste geval in teleurstelling. We hebben een website.
Door je doelen, verwachtingen op papier te zetten, weet je wat voor én op je website het belangrijkste is. Op basis hiervan maak je de indeling van je site en je pagina’s. Je kiest ongeveer 10 zoekwoorden waarop je wilt worden gevonden en je schrijft op basis hiervan je tekst. Door een site te maken met een duidelijk uitgangspunt, weet je wat je ervan kan verwachten. En mochten die verwachtingen niet uitkomen, dan weet je sneller wat je nog meer kan doen.

Mocht je hulp nodig hebben, bel of mail me. Als je dat wilt, is het eerste wat ik doe een voorstel met een offerte voor je maken. Je weet zo precies waar je aan toe bent en wat je aan me hebt.
Bel 06 223 852 16 of mail naar contact@petervoets.nl. Je kan ook gebruik maken van het onderstaande webformulier. Hopelijk hoor ik snel van je.

Strategie
Naast je website wil je bijvoorbeeld gebruik maken van social media en een nieuwsbrief. De vraag is wanneer zet je wat in en voor welke sociale mediakanalen kies je? Ik geef je graag advies en werk een plan van aanpak voor je uit.

Website ontwikkeling
De ontwikkeling van je website mag je bij mij in termijnen betalen (zonder extra kosten). En tijdens het betalen van deze termijnen geef ik je gratis advies en onderhoud ik samen met je je website. Wil je de ontwikkeling én het onderhoud volledig aan me uitbesteden? We spreken hiervoor een vast bedrag per maand af.

Vindbaarheid
De vindbaarheid bevorder je door je website technisch goed in te stellen en door een zoekwoord op elke pagina centraal te stellen. Ik help je daar graag bij.

Tekst
Een goed tekst spreekt je klanten aan én zorgt er ook voor dat je site goed wordt gevonden. De toon, de wijze waarop je je klanten aanspreekt is afhankelijk van waar je dit doet. The tone of voice op Facebook is een andere dan op je website.